18 februari 2021

JOB ALERT! - Nieuwe medewerker ICT

De Nederlandse Politiebond komt dagelijks op voor de belangen van 27.000 politiemedewerkers. Wij zijn per direct op zoek naar een medewerker ICT/ helpdeskmedewerker die ons daarbij kan helpen en onze mooie organisatie wil komen versterken. Geïnteresseerd? Solliciteer dan voor 8 maart 2021 naar deze uitdagende functie!

Medewerker ICT/ helpdeskmedewerker (0,57 fte)

voor 20 uur per week.

Nederlandse Politiebond
De Nederlandse Politiebond stelt zich ten doel de collectieve en individuele belangen van de leden op zo goed mogelijke wijze te behartigen door te onderhandelen voor betere arbeidsvoorwaarden en met juristen en advocaten de leden bijstaan in arbeidsconflicten, kwesties op het gebied van pensioen en sociale zekerheid, letselschade en strafrechtelijke vervolging.

Afdeling Ondersteunende Diensten
De afdeling Ondersteunende Diensten is verantwoordelijk voor de leden- en de financiële administratie, juridisch secretariële ondersteuning, ondersteuning bestuur en ondersteuning op ICT- en facilitair gebied.

Organisatorische positie
De medewerker ICT/helpdeskmedewerker ontvangt hiërarchisch leiding van het hoofd Ondersteunende Diensten.

Wat ga je doen?

  • Adviseren over en stimuleren van gebruikers bij de juiste toepassing van systemen die zij ter beschikking hebben;
  • Onderhouden van contacten met de externe leverancier in verband met vragen over het desbetreffende systeem;
  • Gebruikersaccounts aanmaken;
  • Fungeren als eerstelijns meldpunt voor problemen en vragen;
  • Registreren van incidenten, verzoeken en vragen, en het binnen kaders bepalen van prioriteiten;
  • Oplossen van incidenten, verzoeken en vragen en hiertoe eventueel raadplegen van handboeken, gebruiksaanwijzingen en/of documentatie;
  • Meer complexe problemen voorleggen aan tweedelijns support;
  • Bewaken van de voortgang en afhandeling van overgedragen problemen en storingen;
  • De interne klant informeren over de voortgang en afhandeling van overgedragen zaken;
  • Periodiek verzorgen van de back-ups van informatiesystemen;
  • Op aanvraag van gebruikers verzorgen van het restoren van gegevens uit de back-up;
  • De werking van de ICT-infrastructuur en telecomapparatuur bewaken, eventuele knelpunten signaleren en deze afwikkelen conform de hiertoe opgestelde procedure;
  • Op verzoek van de tweedelijns support leveren van een bijdrage aan de onderhoudswerkzaamheden;
  • Zo nodig ondersteunen van de externe leverancier bij de uitvoering van zijn ICT-werkzaamheden;
  • Vanuit het eigen aandachtsgebied signaleren van mogelijkheden tot verbetering in werkmethoden en procedures en dit voorleggen aan de leidinggevende.

Jouw profiel

Kennis

  • Mbo werk- en denkniveau;
  • Kennis van de ICT infrastructuur;
  • Kennis van geautomatiseerde besturingssystemen en programma’s;
  • Kennis van en ervaring met Google Workspace (G-Suite) is een pre.

Vaardigheden

  • Sociale en communicatieve vaardigheden voor het afstemmen met interne klanten;
  • Klantgerichte instelling voor het beantwoorden van vragen en verzoeken, het doen oplossen van incidenten en het geven van een terugkoppeling hierover;
  • Analytische vaardigheden voor het beoordelen van vragen/problemen;
  • Integriteit voor het hebben van toegang tot vertrouwelijke informatie.

Wij bieden
Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar met een proeftijd van een maand. De functie is ingedeeld in schaal 8 met een startsalaris van €2.514 bruto per maand op basis van een 35-urige werkweek. De betrekkingsomvang is 20 uur per week en het startsalaris is naar rato €1.436,57 bruto per maand. De CAO FNV Organisaties is van toepassing.

Sollicitatieprocedure
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met het hoofd Ondersteunende Diensten, de heer Jamil Loukili via 085 – 890 0422.

Indien je belangstelling hebt en aan de functie-eisen voldoet, stuur dan je sollicitatiebrief, met daarin je motivatie en je cv voor 8 maart 2021 naar ljanse@politiebond.nl o.v.v. Sollicitatie Medewerker ICT/helpdeskmedewerker en ter attentie van de heer J. Loukili.